Mijn gegevens

Pas hier uw contactgegevens aan, zoals uw e-mailadres.

Gaat u verhuizen? Geef dan meteen uw verhuizing door.

Mijn Belasting

U kunt niet inloggen bij Mijn Belasting. Dit kan om 2 redenen gebeuren:

Bent u zakelijke klant? Ga dan naar waternet.nl/zakelijk.

Wilt u uw drinkwaterrekening bekijken? Log dan in bij Mijn Drinkwater.

Krijgt u deze melding onterecht? Bel dan onze Klantenservice. We helpen u graag verder.

  • Bekijk uw aanslag
  • Betaal met iDEAL of in termijnen
  • Kies uw contactvoorkeur
  • Pas uw gegevens aan

{{ aanslagen.openstaandBedrag | currency : '€ ' }}

Mijn Belasting

Contactgegevens

Naam

{{ subject.aanhef }} {{ subject.naam }}

 

Burgerservicenummer

{{ subject.bsn }}

 

Geboortedatum

{{ subject.geboortedatum | date : 'dd MMMM yyyy' }}

 

Adres

{{ regel }}

 

 

Als u verhuist krijgen wij automatisch uw nieuwe adres van de gemeente. Geef voor uw drinkwater uw verhuizing online door.

Postadres

{{ regel }}

 

 

Als u verhuist krijgen wij automatisch uw nieuwe adres van de gemeente. Geef voor uw drinkwater uw verhuizing online door.

E-mailadres

Aanpassen

{{ subject.email != null && subject.email.length > 0 ? subject.email : '-'}}

 

U kunt met dit e-mailadres geen berichten van Waternet ontvangen. Controleer uw e-mailadres en pas het eventueel aan. E-mailadres succesvol opgeslagen. Dit adres ook gebruiken voor drinkwaterberichten? Wijzig het dan direct bij Mijn Drinkwater.

E-mailadres

Vul een geldig e-mailadres in. Er ging iets mis bij het invullen van uw e-mailadres. Probeer het opnieuw.

Telefoonnummer

Aanpassen

{{subject.telefoonnummer != null && subject.telefoonnummer.length > 0 ? subject.telefoonnummer : '-'}}

 

Telefoonnummer succesvol opgeslagen. Dit nummer ook gebruiken voor drinkwater? Wijzig het direct bij Mijn Drinkwater.

Telefoonnummer

Vul een juist telefoonnummer in van 10 cijfers, zonder streepjes en spaties. Er ging iets mis bij het invullen van uw telefoonnummer. Probeer het opnieuw.

Mijn Drinkwater

  • Bekijk uw rekening
  • Betaal met iDEAL of in termijnen
  • Kies uw contactvoorkeur
  • Pas uw gegevens aan

Wachtwoord vergeten?
Account aanmaken

Mijn Drinkwater

Contactgegevens

Naam

{{ customerInfo.customer.firstName }} {{ customerInfo.customer.middleName }} {{ customerInfo.customer.lastName }}

Klantnummer

{{ customerInfo.customer.customerId }}

Geboortedatum

Aanpassen

{{ customerInfo.customer.birthDateLong }}

-

Geboortedatum

Vul een geldige geboortedatum in {{updatePhoneResponse.content}}

Postadres

Aanpassen

{{ customerInfo.postalAddress.street }} {{ customerInfo.postalAddress.streetNumber }} {{ customerInfo.postalAddress.addition }}

{{ customerInfo.postalAddress.street }} {{ customerInfo.postalAddress.postalOfficeBox }}

{{ customerInfo.postalAddress.zipCode }} {{ customerInfo.postalAddress.city }}

Uw postadres is opgeslagen

Postadres

Vul een geldige postcode in, zoals 1234AB. Woont u in het buitenland? Zet dan uw contactvoorkeur op e-mail. Zo krijgt u post van Waternet altijd op tijd. Wij hebben geen adres kunnen vinden bij uw postcode. Controleer uw gegevens en neem contact op met onze klantenservice.

{{selectedAddress.street}} {{selectedAddress.streetNumber}} {{selectedAddress.addition}}
{{selectedAddress.zipCode}} {{selectedAddress.city}}


Kies uw postadres:

E-mailadres

Aanpassen

{{ customerInfo.email.value != null && customerInfo.email.value.length > 0 ? customerInfo.email.value : '-'}}

Wij hebben geen berichten op dit e-mailadres kunnen bezorgen. Mogelijk klopt uw e-mailadres niet of is uw inbox vol. Controleer uw e-mailadres en pas het indien nodig aan. E-mailadres succesvol opgeslagen. Dit adres ook voor Mijn Belasting gebruiken? Log dan in bij Mijn Belasting met uw DigiD.

E-mailadres

Let op: uw e-mailadres is uw gebruikersnaam voor Mijn Drinkwater. Als u dit aanpast, verandert ook uw gebruikersnaam. Vul een geldig e-mailadres in, bijvoorbeeld info@voorbeeld.nl {{updateEmailResponse.content}}

Telefoonnummer

Aanpassen

{{customerInfo.phone.value != null && customerInfo.phone.value.length > 0 ? customerInfo.phone.value : '-'}}

Telefoonnummer succesvol opgeslagen. Dit nummer ook voor Mijn Belasting gebruiken? Log dan in bij Mijn Belasting met uw DigiD.

Telefoonnummer

Dit is geen juist telefoonnummer. Vul een 10-cijferig Nederlands nummer in. {{updatePhoneResponse.content}}

Vraag en antwoord over mijn gegevens

Nee, voor waterschapsbelasting hoeft u uw verhuizing niet door te geven. Wij krijgen uw nieuwe adres van uw gemeente.

Krijgt u drinkwater van Waternet? Geef voor uw drinkwater uw verhuizing online door.

Nee, u hoeft niets te doen. Meer informatie leest u hieronder.

Drinkwater
Als u met meer mensen gaat wonen, verbruikt u waarschijnlijk meer water. Daardoor kan uw jaarafrekening hoger worden. Die rekening maken wij namelijk door te kijken naar uw waterverbruik.

Voor uw drinkwater betaalt u het termijnbedrag vooruit. Dit kunt u laten aanpassen via onze Klantenservice. Zo voorkomt u dat u later veel moet bijbetalen.

Waterschapsbelasting
Als u met meer of minder mensen gaat wonen, krijgen wij deze informatie van uw gemeente.

Bent u in de loop van het jaar alleen gaan wonen op hetzelfde adres? Dan hoeft u minder belasting te betalen. Voor de periode dat u alleen woont, betaalt u minder zuiveringsheffing. Dat is een soort belasting.

U krijgt hiervoor een verlaagde aanslag. Uw verlaging berekenen wij vanaf de dag dat u volgens uw gemeente alleen woont.

Bij uw contactvoorkeur voor waterschapsbelasting ziet u of u onze berichten in uw Berichtenbox of per post krijgt.

Log hiervoor eerst in met uw DigiD.